Облыстық «Farab» әмбебап ғылыми кітапханасында журналист, жазушы, «Алтын қалам» республикалық әдеби байқауының лауреаты Ділдәгүл Нұрмаханбеттің «Әліппеге арналған әдістемелік-хрестоматиялық көмекші оқу құралының» таныстырылымы өтті.
Алдымен көрмені тамашалаған көпшілік назарына бейне туынды ұсынылды. Шараға зиялы қауым өкілдері мен ұстаздар қатысып, автор мен оның кітабы жайлы пікірлерін білдірді. Жазушы Нұрдәулет Ақыш модератор болса, ҚР Мәдениет саласының үздігі Мақсат Айтжан кешті тізгіндеді. Шара барысында әсем әндер шырқалып, оқушылар мен студенттер өлең оқыды. Аталған кітаптың тұсауы кесіліп, көпке жол тартты. Кешті облыстық кітапхана басшысы Жанат Шардарбекова қорытындылап, келген қонақтарға алғысын білдірді.
Жақында жарық көрген «Әліппенің» әдістемесіне авторы 7 жылын сарп еткен. Балалардың ең алғашқы танымдық кітабы саналатын кітапты зерттеп, бүгінде көпшілікке ұсынып отыр. Нәтижесінде оқушылар көмекші кітаппен әліппені тереңдетіп оқи алады. Ділдәгүл Нұрмаханбет өз кезегінде көп жылдық тәжірибесін жаңа оқулықта кеңінен қолданғанын, кітапты 12 рет талдау сараптау қызметінен өткізкенін атап өтті. Тіпті 7 рецензия жазған. Көрнекі құрал мұғалімге плакат формасында және балаларға жұмыс кітабы формасында дайындалған. Көмекші оқу құралында автор балалар ойын дамыту үшін ойындар мен логикалық сұрақтарды көбірек пайдаланған.
Автор бұл еңбекті жазуға балалардың ойлау қабілетін арттырып, сөйлеу дағдысын дамытатын сапалы көрнекі құралдардың аздығы, сондай-ақ мектеп бағдарламасына «Әліппенің» орнына «Сауат ашу» пәнінің енгізілгені түрткі болғанын айтты. Жеті жылға жуық уақытын оқу-әдістемелік құралын жазу ісіне арнаған автор ұлттық педагогика мен адамгершілік этикаларын білім беру үрдісімен ұштастырудың кемшін тұстары бар екеніне қынжылыс білдірді. Осы орайда ірі қалалардағы кітап дүкендеріндегі балаларға арналған өнімдерге сараптама жасай жүріп, әсіресе бастауыш сыныптарға арналған көрнекі құралдардың аздығына көз жеткіздім дейді автор.
– Елімізде оқулық шығаратын баспалар оқу әдебиетін шығарумен шектеліп, пәнге арналған көрнекі құралдарға жеткілікті көңіл бөлмей келеді. Мектеп мұғалімдерімен әңгіме барысында көрнекі құралдардың жетіспеушілігінен әдістемелік құралдарды өздері қолмен жасауына тура келетінінен хабардар болдым. Нарықты зерттеп, зерделей келе «Әліппені» оқытуға арналған әдістемелік хрестоматиялық көмекші оқу құралын жазу қажеттігіне көзім жетті. Әрине, оқу құралын жазардан бұрын балалар әдебиеті нарығын көп зерттеуге, тиісті министрліктің бағдарламаларымен танысуға тура келді. Бастауыш сынып методикасын зерделегеннен кейін көрнекі құралдың жобасы жасалды. Алайда айтуға оңай болғанмен, балалардың сұранысын, олардың таным-түсінігін меңгеру қиынға соқты, – дейді Ділдәгүл Нұрмаханбет.
Бұған дейін жарық көрген «Әліппе» оқулықтарын, әдебиеттерді, сөздіктерді, әдістемелік кітаптарды зерттеуге біршама уақытын арнаған автор бұл әдістемелік құралдағы тапсырмаларды балалардың мейлінше еркін әрі жылдам меңгеруіне бағыттап отыр.
Көрнекі құралда балаларға әріптерді таныту, оқуға, жазуға үйрету, яғни сауатын ашуда ұлттық салт-дәстүр арқылы тәрбие беру үлгісімен өрнектелген суреттер мен мәтіндер білім берудің дәстүрлі әдістерімен берілген. Бастауыш сыныптағы әдістемелердің барлық талаптарына мән бере отырып, автор көрнекі құралдың мұғалімге плакат және балаларға жұмыс кітабы формасында дайындауға басымдық беріп отыр. Білім беру дағдыларының дәстүрлі әдістемесін қамтамасыз ететін әдістемелік құрал түрлі-түсті суреттермен безендендірілген.